roligaste gren?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare girl_tea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 063
G

girl_tea

vilken är din favorit gren?? eller vilken gren är ni bäst i?? :d //lisa

Sv: roligaste gren?

Utan tvekan Versatile Horse och är även den jag och hästen är bäst på! :)

Favoritgren att titta på är cutting...helt klart.

När det gäller tävling för egen del så har jag ännu bara tävlat 3 gånger och detta i pleasure och trail...med placeringar varje gång..förutom en..så..jag antar att det är det vi är bäst på :D

Det jag tycker är roligast att se på är Cowhorse-grenarna, cutting, reining, barrel race och roping.

Det jag kommer tävla i framöver är barrel race, roping, reining och kanske trail och versitale horse.

Min häst går bäst i Pleasure o ser ut som det funkar bra i Horsemanship oxå, det blir nog dom grenarna jag kommer att satsa på.

Trail!!!:love::love::love:
...men sen gillar jag också att tävla W.Horsemanship och Versitale Horse. Reining är också jätte kul så det hoppas jag det blir en del i framtiden med min lilla fölunge;)

Trail!!!:love::love::love:
...men sen gillar jag också att tävla W.Horsemanship och Versitale Horse. Reining är också jätte kul så det hoppas jag det blir en del i framtiden med min lilla fölunge;)

OT
Har du typ ett russ eller likande? Var du på Bökeberg iår?

Jag rider på w-ridskola och vi rider o övar på en massa olika saker, men iaf så är jag nog duktigast i trail, dock typ den tråkigaste grenen :p

Roping, Cutting, Team Penning är utan tvekan det roligaste att titta på! Senare så ska jag inrikta mig på just Roping..

Japp, var på Bökeberg i år, tävlade trail, trail cupen och WH cupen.
Tävlar inte russ längre (gjorde det förr). Rider en korsning arab/new forest. Du blandar nog i hop mig med en annan tjej (tror jag vet vilken du tänker på;))

Jag rider helst Versatile Horse, Reining och Western Riding men övriga grenar rids också då det är bra som träning och ger rutin;). Kan inte säga vad vi är bäst i för dagen då jag precis håller på med inridning av lilla fröken men nästa år lär vi ha en aning om vad som funkar bäst...:)

Jag lurar ju på att prova på boskapsgrenar...gillar att titta på Cutting och Working Cowhorse i första hand men lär nog inte tävla i det själv...möjligen Team Sorting eller nåt åt det hållet...

Jag tycker om de flesta western grenarna, men de som jag är mest förtjust i är Barrel race (som jag själv tävlar), dummy roping/stoping och ko klasserna.

Trail och Hunter Hack är helt klart mina favoriter! Jag hoppas att min lilla 1-åring kommer att tycka om samma grenar :)

barrel race!!! helt utan tvekan....

tävlar även i pleasure å skall starta med reingen snart.. så visst reining är ju oxå kul!

BARRELRACE!!!
cUTTING ATT TITTA PÅ. hADE JAG MKT PENGAR SKULLE JAG ÅKA TILL USA OCH KÖPA EN FÄRDIG OCH TÄVLAD CUTTING HÄST. (VILKET FUSK);):eek::rofl::love:

Favorit gren att tävla i är trail och ranchtrail, det är även det vi är bäst på! :p

Roligast att titta på är barrelrace och polebending.

Senast ändrad av en moderator:

Team penning är vansinnigt kul att tävla och hästen delar den uppfattningen med mig. Annars är jag en WR och WH-fantast.:love: Det finns ju en del grenar som jag ej provat ännu men kanske i framtiden......................

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
327
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det? 2
Svar
36
· Visningar
2 000
Senast: Roxy
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
12 702
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 422
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka