Rönningeritten?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Gizoba
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 226
G

Gizoba

Någon som har koll på hur det har gått?
Har hört att det regnat mängder uppåt i landet, riktiga skyfall. Hoppas det inte regnat under ritten också!

Sv: Rönningeritten?

Klass 1 10 mil Onsala cup - 1:a Ingrid / Kislon
2:a Anna Hildenborg / Wearst

Otroligt fint väder, jag hade glömt att smörja in mig och brände näsan och armarna :o

Tack alla rönningeryttare för en väldigt fin och ordningsam tävling! Bra jobbat!! cred till funktionärerna:bow: :bow:

Resultatlistor finns nu på www.ronningens.com.
Själv känner jag mej jätteglad, Kaabata har nu över 2000 godkända km!

Tyvär var det bara 6 av 14 godkända i klass 1 100 km. Angående vädret så var det beställt strålande sol hela dagen. Mycket prispengar i alla klasser och mycket priser i övrigt gjorde det roligt för de som blev placerade.

/ Karin

En liten notering: Det var 4 Jalaam hästar med - imponerande!
Silver Dearest, Jaipur, Jalle Junior och Lawrence.

Tack för en Trevligt anordnad tävling!:bow:
Uppskattade de små " pep skyltarna" under mina ensamma 7mil på banan. :rofl: Var nog den värsta tävlingdagen i mitt liv, men det som inte dödar, stärker! ;)

Är de nån som har bilder från ritten ? :P

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Sonic76
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 096
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka