Röntgen - pris?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Zannaah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 888
Sv: Röntgen - pris?

Vad menar du med hel röntgen?
En ledröntgen kan kosta runt 2000:- men det är olika på olika kliniker.

Röntga igenom hela hästen? :angel: Typ exportröntgen kan man väl nästan säga? + Ryggröntgen på det. Så är väl nästan hela hästen kollad.

Fast vad kostar ungefär bara exportröntgen om man bor i södra sverige?

(Jag är så grön på detta så det är pinsamt)

*puttar*

Ingen pris idé? Finns i småland, om de underlättar. (eftersom de variera runt om i hela sverige vad jag fattat det som)

Minus rygg, och inte SVerige, så här kostar exportröntgenca 5000 - 6000 kr beroende på klinik och så. Inkl klinikavgift, lugnande för rtg och bilderna på skiva.

Ring klinikerna i närheten och fråga!:laugh:

Det finns ATG-kiniker i Ramkvilla, Tingsryd och i Kalmar.
Det är väl de som är närmast dig.

Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
488
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
493
Senast: Mirtai
·
Hästvård var inne på klinik igår med min häst då han fått sig en sparkskada i hagen, röntgen såg fin ut men ultraljudet kunde man se en liten...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: casio01
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
1 957
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka