Röntgen vid häst köp/försäljning?

Sv: Röntgen vid häst köp/försäljning?

Va bra!
Jag frågade vad dom rekommenderade när jag bokade tiden och då sa hon att man ska diskutera det med veterinären och i vanliga fall tar man vanlig exportröntgen vilket var det mesta på benen.

Sv: Röntgen vid häst köp/försäljning?

I skara kostade exportröntgen 4700:- och på Strömsholm blev det mellan 2700-3000 beroende på vad man tar exakt.

Vet inte riktigt vad som ingår i exportröntgen men tror det kan va lite olika på olika kliniker.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 893
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
2 683
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 205
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka