RÖÖÖD allroundsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 988
E

Egonson

Har hittat en röd allroundsadel till salu på nätet, har för mig att det var ngn som gillade röda saker. Eller var det rosa? :o Minns inte :D Tror inte man får länka till salusidor, eller annonssidor?

Sv: RÖÖÖD allroundsadel

Palle gillar rosa.

Vet att jag hade bilder inne med massa rött (rött träns, lindor, m.m), men inte gillar jag rött direkt eller vill ha en röd sadel.

Just det Palle + rosa var det :D Minndes inte riktigt.

Jag gillar också rött :banana:
Fast jag har redan en röd sadel :D ...tyvärr har min pålle dock musklat sig ur den, så den används inte just nu.
Inte så ofta man ser en till salu...har du lust att PM:a mig länken? Skulle vara kul att se om den liknar min.

Nu har jag kanske gått och förhastat mig lite. Belinda påpekade för mig att den ser ut att vara i läder, och det har hon faktiskt rätt i!
Fast rött läder? Eller hur ser det ut eg :confused:

det ser ut som en sådan charisma(stavning) hade med sig till falsterbo...
skulle faktist vara lite rolifgt att ha synd att man inte har pengar nu ...

Läder kan väl färgas i de flesta kulörer? Kolla bara på de där läckra tränsen från Charisma eller vad de heter.
Hursomhelst, en ball och ovanlig sadel var det

Ja det kan det nog, vet inte så mkt om sådant :p
palle, PM på väg.

Liknande trådar

Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 560
Senast: vilde
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka