Sv: Röösli

Nää det är ju det, får ju inte skicka tillbaka den heller om det blir fel så...

Och är det som D_K säger, att även om de kan göra bomvidden så pass vid så är det inte säkert att den ligger iaf. Då känns det ju ännu mer riskabelt.

inte jämfört mot hur vissa friesers kan se ut. Han är den lättare modellen. Men det är inte hans sadel från början...den låg på en väldigt grov halvblods dam på 170 förut.

ja det finns väl ett skäl att nästan alla röösli sadlar man ser till salu som mest är normal mot vid bom...

*lånar tråd* Någon som har sett eller vet någon som säljer en beg. röösli normal mot vid bom? Har letat som en galning, akut nu. . I såna fall Pma!:bow:

Liknande trådar

Utrustning Tips mottages på sadlar som passar maxad cponny Ponnyn har kort rygg och är överbyggd och sadeln åker lätt fram. Har vidd 35 på...
Svar
0
· Visningar
109
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka