Roping Country vs CRW

biffen

Trådstartare
Dags att köpa nytt! Vad är mest prisvärt?

På H**ks kostar CRW vinterjacka + byxa 788:- inkl. frakt.

Har hittat en travbutik på nätet som säljer Roping Country Wears vinter jacka o byxor till reducerat pris just nu TOT 800:- inkl. frakt.

Någon som har erfarenhet av CRW främst, jag har en gammal
Roping jacka jag är supernöjd med :love:
Men om CRW är lika bra kan jag lika gärna beställa där, kan handla
lite annat på samma gång.

Sååå, vad skulle NI välja?

Sv: Roping Country vs CRW

Jag skulle valt Roping.
Jag har själv jackor, ridbyxor osv. därifrån och är supernöjd med alla mina ridkläder av det märket. De har hållt länge och väl, varit väldigt fräscha hela tiden! Och ridbyxorna är jätte sköna tycker jag! Dock så kan jag rekommendera dig att ta en storlek mindre på ridbyxorna än vad du normalt brukar ha. Rekommenderar dig att kolla in www.erikshastshop.com därifrån skulle du kunna få ridbyxor och jacka för ca 400:-!!! just nu om du kollar in under deras fyndtorg.

CRW tycker jag är okej. I alla fall jackorna därifrån har varit där, ridbyxor har jag inga.
De har varit sköna, hållbara osv. Ridbyxorna har jag hört blandade åsikter om, en del gillar dem och en del tycker att de varit väldigt kassa..

Jag skulle satsa på Roping om jag vore du! Skulle själv vilja ha ett par bruna RCW byxor men har knappt råd med det nu när jag köpt sadel, träns, sadeltillbehör osv..
Så jag får avvakta med det ett tag..

Sv: Roping Country vs CRW

Var så lite så...
Visserligen fanns de ju inte i alla färger osv.
Men det skulle ju kunna matcha med de bruna tygskodda ridbyxorna och den röda roping vinterjackan t.ex. om du inte är allt för kräsen när det gäller färgvalet?

Hade jag haft mer pengar så jag hade haft möjlighet att beställa så skulle jag göra det genast. Men jag har mkt utgifter beträffande hästutrustning just nusom måste prioriteras som sagt. Så tyvärr får jag avvakta ett tag :( Men jag är grymt sugen på de bruna ridbyxorna från Roping.. Skulle matcha övrig utrustning för mig perfekt...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka