Rörliga bilder?

mimmipigg

Trådstartare
Varför kan jag inte se rörliga bilder på Buke efter den förrförra ommöbleringen slutade:bow: :bump: :banana: att röra sig liksom alla avatarbilder som var rörliga, jag trodde att det var lika för alla men det är det tydligen inte?
Hjälp?

//mimmipigg

Sv: Rörliga bilder?

Det beror förmodligen på vad du har för inställningar i din webbläsare.

Vilken webbläsare använder du?

Sv: Rörliga bilder?

Verktyg/Internet-alternativ/Avancerat, kolla så att »Visa animeringar i webbsidor« är ibockat.

Det kan vara någon annan funktion där som fattas eller är ibockad fast den inte borde. Funkar inte ovanstående bör du testa att ändra lite i inställningarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 264
Senast: NilHe
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 189
Senast: Cattis_E
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka