Rosa och grått!

Sv: Rosa och grått!

Det schabraket var riktigt fint! Men det kostar väl därefter också? ;)

Iaraphel: Du gillar att matcha va? :D Snyggt med det vita tävlingsschabraket!

Equilina: Ja, det verkar vara lite svårt att få tag i denna färgkombination. Ska hålla ögonen öppna :)

Jag har i alla fall fått tag i ett schabrak nu så jag hoppas det dimper ner i brevlådan snart!

Det schabraket var riktigt fint! Men det kostar väl därefter också? ;)

Ja, det var svindyrt. Men vad gör man inte när man blir kär... Ha ha! :D Men jag såg det på ett ställe för 795 kr, fortfarande dyrt, men iaf mindre än halva originalpriset. Skicka ett pm om du vill veta vilken butik som säljer det sååå billigt. ;)

haha ja hur kan du se det? ;P

var ju tvungen att va grå-rosa idag bara för dte.. var något år sen sist :o
men var tvungen att fota täcket (o lindor)
http://joizmeds.mittspejs.se/P3203434

o lite av nya schabraket, det är grafitgrått med en rosa o en silverpp o rosa (eller dubbbla) kantband.
nu är ju tränset dock i förljust grått för att matcha detta sett men han fick ha på sig det ändå. med rosa blingbling på förståss
http://joizmeds.mittspejs.se/P3203435#body

såg även o kom på att vi har ett litet "föl"täcke i flece rosa med gråa döskallar!!! har matchand elindor, haha dubbla uppsättning tom, en i ponnysize (avklippta pfiff) o en i fullsize :)
men täcket
http://joizmeds.mittspejs.se/P1804822

Precis ett sånt schabrak var det ju jag letade efter och jag hade sån tur att jag fick köpa ett helt nytt fast begagnat till väldigt bra pris! Min häst är SÅ fin i det! Nu vill jag hitta en rosa t-shirt till mig och en grå tröja med rosa rutor. Låter ju helkonstigt men jag har en bild i huvudet precis hur den tröjan ser ut :D

Var har du köpt lindorna förresten? Passade ju hemskt bra till schabraket!

Grå ridbyxor borde jag ha också.

TAGGAD!

Igår kom mitt paket med mer grå-rosa grejer från Frankrike. Beställde ihop med en kompis så det var en liten kaskad av grå-rosa :D

img_1491_145329138.jpg

Mina saker:
img_1492_145329558.jpg

img_1495_145330213.jpg

img_1494_145329696.jpg

img_1493_145329639.jpg

Maj Gaaad! Du är galen :D

Jag vill också beställa från Frankrike! Vad är det för ställe ni köper från?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 101
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 297
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
772
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka