Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

gud vad mycket rosetter alla har :eek: , själv har jag inte enns tävlat nångång i ridniing.. men konståkning har jag kammat hem lite pokaler o plakat i :D :banana: , ingen bild på dom tyvär..

men snart så ska ajg nog börja tävla om jag hittar en medryttarhäst som jag kan få tävla nån clear round i :o men de värkar rätt svårt :(
 
Sv: Rosetter :)

Detta är nog den finaste...
Raider__

sen har jag väl 15 till eller nåt..
Skyller på att jag började att tävla nu i höstas..
 
Senast ändrad:
Sv: Rosetter :)

*kl*

nu har jag fotat mina rosetter :p
inte lika många som de flesta andra har :crazy: men jag har mest tävlat 1-2 klubbtävlingar om året när jag var yngre. när jag började tävla "på riktigt" gick det inte lika bra :angel:

första bilden är de jag har hemma hos mamma och pappa. clearrounder i hoppning mest. några som ser ut som clearroundrosetter är inte det, utan typ andrapris eftersom min hemmaklubb tyckte det dög lika bra med de blåvita till allt utom vinst :mad: :D

andra kortet är de rosetter jag vunnit sen jag flyttade till linköping. alla är från studentridning utom den stora clearroundrosetten som jag vann på en julklappshoppning med medryttarhästen i december :)

de jag är mest stolt över är nog första- resp. andraplatserna i dressyrklubbtävlingar med LARK (rosett 1 och 3 från vänster på bild 2) och tredjeplatsen (lag) i dressyr på SAM i våras. (rosett 5 från vänster på bild 2)

bild 1
Bild 2
 
Sv: Rosetter :)



den bilden tkr jag är sååååå fin :D Men ALLA mina rosetter är det 173st :rofl: Men 15st är bara Clear Round och LD på ridskolan som jga gick på för många år sen :D Men nån ynka har jag tävlat clear round med min häst .. Men resten är LD-Msv A :rofl:
 
Sv: Rosetter :)

Putsar du inte skydden innan du åker på tävling? :devil: :angel:
 
Sv: Rosetter :)

nu vet ju inte jag vilka tävlingar du brukar åka på, men när jag är ute blir faktiskt häst och skydd - hör och häpna - skitiga :eek:
:devil:
 
Sv: Rosetter :)

Ja men då får man ju hoppa av och putsa!
Eller ta med sig en hästskötare som gör det före/efter klasserna!

Gör ni inte så? :angel:


;)
 
Sv: Rosetter :)

Haha, jag vet ;) får väl ta och sätta upp dom snart ^^
 
Sv: Rosetter :)

Detta är mina två:o rosetter....
Har endast tävlat 1 säsong på unghästen.
Den vita är från Freyfaxis lagtävling 10e palc
Den gula är från sthlms mästerskapen i FS1 (dressyr för islandshästar typ)


4901049.jpg


Men vi satsar på fler denna säsong!!
 
Sv: Rosetter :)

Tackar :bow:
jag tycker att de är snygga som rosetter betraktat åxå - det är lite klass på dem, stora och fina :D
 
Sv: Rosetter :)

Rosett och plakett från BHSK ser jag! Där är jag ofta och tävlar! :D

---------------------------------

Jag ska också fota mina rosetter och lägga ut... snart ;)
 
Sv: Rosetter :)

Jag ska se om jag hittar bilderna på mina rosetter...
Men sist jag räknade dom så hade jag hela 324st :o :p!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 565
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp