Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

gud vad mycket rosetter alla har :eek: , själv har jag inte enns tävlat nångång i ridniing.. men konståkning har jag kammat hem lite pokaler o plakat i :D :banana: , ingen bild på dom tyvär..

men snart så ska ajg nog börja tävla om jag hittar en medryttarhäst som jag kan få tävla nån clear round i :o men de värkar rätt svårt :(

Detta är nog den finaste...
Raider__

sen har jag väl 15 till eller nåt..
Skyller på att jag började att tävla nu i höstas..

Senast ändrad:

*kl*

nu har jag fotat mina rosetter :p
inte lika många som de flesta andra har :crazy: men jag har mest tävlat 1-2 klubbtävlingar om året när jag var yngre. när jag började tävla "på riktigt" gick det inte lika bra :angel:

första bilden är de jag har hemma hos mamma och pappa. clearrounder i hoppning mest. några som ser ut som clearroundrosetter är inte det, utan typ andrapris eftersom min hemmaklubb tyckte det dög lika bra med de blåvita till allt utom vinst :mad: :D

andra kortet är de rosetter jag vunnit sen jag flyttade till linköping. alla är från studentridning utom den stora clearroundrosetten som jag vann på en julklappshoppning med medryttarhästen i december :)

de jag är mest stolt över är nog första- resp. andraplatserna i dressyrklubbtävlingar med LARK (rosett 1 och 3 från vänster på bild 2) och tredjeplatsen (lag) i dressyr på SAM i våras. (rosett 5 från vänster på bild 2)

bild 1
Bild 2

den bilden tkr jag är sååååå fin :D Men ALLA mina rosetter är det 173st :rofl: Men 15st är bara Clear Round och LD på ridskolan som jga gick på för många år sen :D Men nån ynka har jag tävlat clear round med min häst .. Men resten är LD-Msv A :rofl:

Putsar du inte skydden innan du åker på tävling? :devil: :angel:

nu vet ju inte jag vilka tävlingar du brukar åka på, men när jag är ute blir faktiskt häst och skydd - hör och häpna - skitiga :eek:
:devil:

Ja men då får man ju hoppa av och putsa!
Eller ta med sig en hästskötare som gör det före/efter klasserna!

Gör ni inte så? :angel:

;)

Haha, jag vet ;) får väl ta och sätta upp dom snart ^^

Detta är mina två:o rosetter....
Har endast tävlat 1 säsong på unghästen.
Den vita är från Freyfaxis lagtävling 10e palc
Den gula är från sthlms mästerskapen i FS1 (dressyr för islandshästar typ)

4901049.jpg

Men vi satsar på fler denna säsong!!

Rosett och plakett från BHSK ser jag! Där är jag ofta och tävlar! :D

---------------------------------

Jag ska också fota mina rosetter och lägga ut... snart ;)

Jag ska se om jag hittar bilderna på mina rosetter...
Men sist jag räknade dom så hade jag hela 324st :o :p!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Amanda_F
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Julhoppningar, fel vägar, stjärnor och rosetter. Minns ni tävlingen när ni fick berätta era bästa minnen, med chans att vinna boken...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 070
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur