Rosettskåp och -tavlor - hur gör ni?

J

Jeannine

Jag har letat länge efter ett bra sätt att visa upp prisrosetterna på hemma, just nu ligger de i en kartong och ingen får se dem. Det vore fint med någon sorts tavla eller väggskåp att ha dem i.

Hur har ni gjort? Sätter ni upp dem på väggen eller ligger de i något skåp? Och hur gör ni med pokaler? Plaketterna sitter förstås på hästens boxdörr.

Jag vill ha tips! Gärna bilder!

Sv: Rosettskåp och -tavlor - hur gör ni?

Mina rosetter hänger på en tråd/lina över dörrarna i hallen. Min man kom på den iden, plaketter kan man ju sätta på boxdörren.

Mina hänger i gardinen, men jag har även haft de hängande i en tråd på väggen, ung. som Boj beskrev.

Prisrosetterna hänger på linor på väggen. Plaketter sitter på hästens box och pokalerna står i en hylla.

Nu har jag inga bilder men tog ett gammalt dubbelfönster (med spröjs), gjorde iordning det (skrapade och målade, stoppade i rosetterna och hängde upp det i köket. blev kanonfint med tanke på att det är ett kök i gammal stil.

anledningen var att jag tröttnade på allt damm när de hänger på en lina.

Vilket bra tips Lusselina! Ska genast börja leta gamla fönster! Borde ju ligga och skräpa lite varstans på landet tycker man...! :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 782
Senast: Grazing
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 543
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 495
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 117
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31