Bukefalos 28 år!

rota Krukväxter

imported_gerbera

Trådstartare
Hej, jag undrar om någon kan hjälpa mig med krukväxtsdilemma. Jag har en jättefin trandenscentia (haha, trodde jag skulle kunna stava det men nej, hoppas ni förstår vad jag menar.) men vill dela den då den växter som ogräs. Går den att rota i vatten eller så?
 
Sv: rota Krukväxter

Hmm...en sån har jag aldrig hört talas om....inte google heller tydligen... ;) har du nån bild? :D
 
Sv: rota Krukväxter

Om det är en dracena så kan du kapa den i bitar och plantera, de är väldigt enkla att föröka.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 597
Senast: cewe
·
Trädgård & Växter Nu när det verkar bli vanligare med mer torka på delar av sommaren, plötsliga skyfall, blöta vintrar etc. - hur hanterar man bäst...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Sleepy
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 967
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 965
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp