Bukefalos 28 år!

rota Krukväxter

imported_gerbera

Trådstartare
Hej, jag undrar om någon kan hjälpa mig med krukväxtsdilemma. Jag har en jättefin trandenscentia (haha, trodde jag skulle kunna stava det men nej, hoppas ni förstår vad jag menar.) men vill dela den då den växter som ogräs. Går den att rota i vatten eller så?
 
Sv: rota Krukväxter

Hmm...en sån har jag aldrig hört talas om....inte google heller tydligen... ;) har du nån bild? :D
 
Sv: rota Krukväxter

Om det är en dracena så kan du kapa den i bitar och plantera, de är väldigt enkla att föröka.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 350
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 602
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp