Rottweiler

Sv: Rottweiler

Aha, då är tyvärr någon vidare rasinformation inte heller till någon större nytta. Det kan ju vara lite vad som helst inblandat utöver rottis.

Vad gäller att ta hunden själv så rekommenderar jag er starkt att inte göra det. Oseriöst uppfödd rottis/rottiskorsning kan ge er mer problem än det är värt. Rasen dras med växande mentalitetsproblem, så att ta en hund efter föräldrar som inte ens är mentalbeskrivna är för riskabelt.

Sv: Rottweiler

Jo det är ju dom problemen som finns när det inte finns papper på den. Men när det mailar sådana som avlar med schäfer och avlar fram korsningar på rullande bland så vill ens sunda förnuft lämna en... :crazy: Usch jag blir ledsen rent ut sagt.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 917
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 731
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 258
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd