Bukefalos 28 år!

Rotulo var tvåa i Dubai igår!

S

Solkatt

Han tjänade 18.000 dollar. Kul va! Halfsong blev tyvärr distanserad, men nu har hon åtminstone ett lopp i kroppen! Kom igen, gumman!! :bump:
 
Tydligen hade sadeln glidit framåt under loppet så det är ju en förklaring till varför det inte gick så bra.
 
Jösses vad kul. Dom andra som åkte har inte startat ännu då? Håll oss underättade om deras framfart på varma breddgrader är du snäll
 
Halfsong var uppullad i mål så det förklarar ju placeringen. Hon startar igen på torsdag verkar det som. Då ska hon väl visa dem vad hon går för. Heja!!
 
Både Halfsong och Rotulo startar på torsdag igen. Rotulo i ett listed löp på 1200 m och Halfsong går ut på 2400 m. Manuel Santos rider Halfsong. Rotulo startar 17.15 och Halfsong startar 18.45.
 
När du fått veta hur det gått kan du väl skriva det här, är ju inte säkert att dom säger något på sporten i TV.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok tog på både "blåsan", psyket och kroppen.... Men nu är både telefon och dator inkopplat på wifi.... sovit gott i natt. Arlanda hade...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 066
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 299
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 725
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp