SofiaOfSweden
Trådstartare
hade tänkt köpa en rs 2000 väst. någon här som har erfarenhet av dem? är de så små och lätta dvs. osynliga som folk säger?
och vad kostar de? är de godkända för fälttävlan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej har med köpt en sådan med rutor i hela västen och snörning i sidorna för en månad sen har tidigare haft en sådan i 2 delar och den sålde kag snabbt fy vad den var hemsk. Men denna väst är skön följer kroppen bra och blir ännu skönare när den väl format sig mer efter kroppen man tänker inte på den och den inte klumpig. Jag köpte den för 970kr i fåglasång utanför ronneby hennes hem sida är www.faglasang.com. Är klass 3 och svart börjes har en som är precis likadan fast annat märke och den begär de 1290kr för och de ser precis likadana ut känns likadana med. ps såg att den inte fanns med på hemsidan men hon har de hemma.
Jag köpte en sådan i våras. Är HELNÖJD!![]()
Den väger lite och är inte lika klumpig som de andra.
Den jag har är Beta 3 märkt, och godkänd för fälttävlan.
LIte kuriosa: Junior och YR landslagen (kanske även senior?) i fälttävlan har dessa västar. Det tyder väl ändå på att det är en bra väst![]()
Här är det stället där det är billigast, iaf vad jag har sett. Men så tillkommer ju frakt med. http://www.feednrace.se
Jag har provat men är inte säker på om jag tycker de är så omärkbara. Provade iof. en storlek förstor då de inte hade mindre.
Någon som har provat de betydligt billiagre kopiorna på denna väst? Är de lika bra?