Ruff westernsadel

Bumble-Bee

Trådstartare
Hej! Jag är igång och letar sadel till min unghäst och har hittet en som ser väldigt fin ut, men jag känner inte alls igen märket. Ruff är märket, är det någon som har hört talas om deras sadlar? Någon som kan uttala sig om kvaliteten? :bow:

Sv: Ruff westernsadel

Googlade och hittade lite info. Då sadlarna säljs nya för 350-400 USD är de tyvärr nog inte mycket att hänga i julgranen. Är inget sadelmärke jag stött på här i Sverige, så jag kan ej uttala mig om mer än att priset skvallrar om vilken "klass" sadeln ligger i...

Är det i sverige du hittat den? Länk till annons?

Liknande trådar

Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
515
Senast: Exile
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 153
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: Bubbles
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?