Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan ni inte skriva upp adressen till alla "ta-sig-ut-ur-rum-spel" som ni hittat på nätet... håller på å bli tossig nu när ja löst mystery of time and space...
Hjälp en stackars människa att fördriva tiden *asg*
du kanske kan hjälpa mig att lösa rum 10 är det nog?biljarden? jag lyckas ju inte rubba på bollarn! och så har jag en diskett,en krita som jag har målat fram ett ansikte med och så har jag en mejsel och ja,pengarna då förstås.. snälla hjälp mig!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Skola & Jobb
Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Trädgård & Växter Jag har också en svår tomt med ojämn gräsmatta, stubbar och stenar, för att inte tala om kastanjer. Jag hade en Klippo i ett par år, men...
Hästmänniskan Tja, hittade du en sadel åt den där ska nog fuxen inte vara några problem….
Jag som tyckte Islandshästen hade kort rygg … du slår honom...