Alla mina elefantöron hamnar i det här stadiet vid en viss höjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ju att dom brukar få torka ordentligt, men ska testa hålla igen 10-14 dagar nästa gång istället för en vecka@Vassi hur ofta vattnar du? Gissar övervattning, mitt öra får torka ut mellan vattningarna och har hård och torr stam. Har den något stöd? Den kanske blir för tung om den måste stå på egna ben och blir sådär hög och tät
Jag har försökt googla fram vad det är för växt. Men inte lyckats. Behöver hitta lite skötselråd.
Tänkte också på begonia men är inget vidare på de olika sorterna.
Änglavinge? En sorts begonia.Jag har försökt googla fram vad det är för växt. Men inte lyckats. Behöver hitta lite skötselråd.
Min stora monstera har liksom mjuknat och säckat ihop helt det senasteDen ser pigg ut i övrigt, bladen är fortfarande gröna men den orkar liksom inte hålla uppe sin egen tyngd. Kan det bli så när den blir för stor eller har jag misskött den på nåt sätt? Den brukar få vatten var 7-10 dag ungefär.
Har du nån bild? Har du pinnat upp den något?
Tidigare sträckte den sig mer uppåt ovanför luftvärmepumpen och ljuset från fönstret ovanför den.Visa bifogad fil 55649
Såhär ser den ut nu, den fick lite pinnar när den redan börjat sloka och så vände jag den in mot väggen så att väggen stöttade lite.
pinnat upp
Änglavinge? En sorts begonia.
Begonia Wings tror jag det är tack för tipset.