Rundsytt pullarträns?

RostKaptenen

Trådstartare
Som rubriken säger finns det? Fick upp en bild i huvudet idag när jag kikade på några av produktnyheterna för våren. Tror att det skulle kunna vara riktigt snyggt! Men är det någon som vet om det tillverkas?

Sv: Rundsytt pullarträns?

Jag har ett!

Köpt på mässan i Falsterbo för typ 7-8 år sedan. Jättefint! :bow:

Minns ej vilken monter, märkeslöst är det också. Har aldrig sett något liknande vare sig innan eller efter.

Tyvärr har jag ingen bild. Ville mest bara bekräfta att det finns.

Maria Gretzer brukade ha ett på Feliciano men jag har ingen aning vad det var för märke eller om det var specialbeställt. Det var ju några år sedan nu som de var i farten... :D

Jag som bara sett bilder på det förr har länge velat ha ett men inte hittat. Men fylld eår och då hade underbara vännen o medryttaren lyckats få tag i ett begagnat, och det står inget märke så kan ej hjälpa dig med det, men visa bild iaf :).

Dessvärre svårt tat göra nya hål och nosgrimman var väldigt låg. (dock vet jag att jag tänkt på det när jag sett de förr att de suttit lågt), sen är det ju alltid ett diskuterbart ämne men personligen tycker jag det ska sitta högre *och den diskussionen behöver vi inte ta här* den är i vilket fall som helst löst spänd och hästen lider inte (hon säger ifrån om ngt stör henne det minsta :devil:)

kommer dock bli snyggare på spanjoren och den mer fullblodsbetonade halvblodet, men älgen fick inviga det idag.
I3297833W337H507V20120210T152251Z.jpeg

I3297831W336H507V20120210T190551Z.jpeg

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
664
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 303
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 689
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31