Rundsytt remontträns

Jeps

Trådstartare
Då nya hästen verkar föredra remont så blev jag sugen på ett nytt. Han har väldigt nätt huvud så jag tror att ett rundsytt hade passat på honom.
Har googlat som en galning och hittar inget. Någon som har förslag på var det kan finnas?

Jag har ett rundsytt med remont på barnens ponny, från Börjes faktiskt, så kanske inte vad du söker, men tipsar ändå!
Dock ingen käkrem och endast en strl, så beror ju på vad du har för strl på häst såklart! :)
DSC_0009 (2).webp

Kolla på sidor med islandsträns oftast storlek cob.
Nästan bara remont ofta utan käkrem. Karslund tex.
Hrimmnir har snygga träns vet ej om det finns rundsydda

Hittade det här, men det måste beställas från Holland. Blir dock ändå hyfsat i pris. Hamnade på ca 135€ med frakten och nackplatta.
novara-zwart-1.jpg

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
546
Senast: warg
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
30
· Visningar
1 176
Senast: zarmino
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 269
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka