Rustas senskydd?

Sv: Rustas senskydd?

hade dom, dom sprack efter kanske att ha använt dom typ 10 gånger. Funkar väl om man har en häst som man bara har skydd på ibland.

Jag har dom och har använt dem regelbundet 5 dagar per vecka i 6 månader. Passar bra (full storlek till häst som normalt drar full) och ser knappt använda ut. Jag köpte ett par till och lade på lager för säkerhets skull. Bland de bästa jag har haft i plastvarienten!:bump:

Jag har också dom, passar perfekt och håller kanon bra, inget att klaga på =)

Köpte faktiskt ett par senskydd igår för halva priset. alltså kostade dom då 37 spänn :O Prövade dem idag och dom va bra, haha förhoppningsvis håller dom ett bra tag ;D

Har också ett par rusta senskydd och är jätte nöj med dom ;) Använder dom ca tre ggr i veckan (växlar mellan olika senskydd) och dom ser knappt använda ut om man jämför med tex. ett par hööks skydd. Så man får ett par bra senskydd för det billiga priset :smirk:

Dom säljer ut alla hästsaker på Rusta för halvapriset nu, vet inte om det bara är lokalt i Gbg.
Skall dit och köpa lite hinkar och sådant strax, skall nog ta ett par senskydd jag´med, för 37:- så är det okej om dom pajjar om en månad :)..

Ingen som testat deras täcken och annat?

Jag har deras flugtäcken, både det röda och det grå, det röda älskar jag, lagom tjockt och skyddar min flugskygga häst super bra.
Det grå är lite jobbigt med spännena vid halsen, öppnar sig hela tiden, men ska byta ut dom, så blir det super bra. Det grån har en magplatta med inte det röda..

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 889
Senast: Görel
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
521
Senast: Elo
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka