Rutiga ridbyxor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lolouice
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 221
L

lolouice

Någon som vet några snygga rutiga ridbyxor? helst inte över 1000 kr.

:bump:

/lollo

Sv: Rutiga ridbyxor?

Pikeur har skitfina rutiga!! :love:
fast de kostar nog mer än 1000:-

Börjes har för runt 500 kr. Även hööks. Kolla deras hemsidor!

Jag vet, Pikeur har jag set = skitsnygga! Men jag har inte råd, så det får väl bli att besöka hööks :bump:. Kollade på deras hemsida och dem var ju snygga!

Tack!:devil:

Fast Hööks har så konstiga storlekar och udda passform på det mesta i klädväg :crazy: Dessutom kass kvalité! Inget jag skulle köpa i alla fall.

Om du köper ett par Pikeur (som kanske kostar 1500 kr) så håller de säkert igenomsnitt 10 ggr bättre än Hööks och är dessutom såå mycket skönare..

Hittade dessa också
Hose_lifestyle.jpg

Helskodda, kostar 799 kr. Finns på http://go.to/carinashastshop

det där med udda passform beror väl på, på mig sitter de perfekt och håller verkligen jättebra.
Medans jag inte alls gillar pikeur, så det är nog en smaksak.....

Börjes har helskodda rutiga ridbyxor, jag älskar dom. Kostar strax under 500 stror jag

Åh! tack för alla bra svar. :banana: Pikeurs ridbyxor är ju underbart snygga. Och även de på bilden! Antar att jag får spara pengar och köpa nästa månad istället :bump:

/lollo

Catago finns rutiga! Skitsnygga! Fast dom kostar nog över 1000....:crazy:

Ska du till Gbg HS/Scandinavium kan du ju kolla där annars. Kan ju kanske finnas på EuroHorse. Fyndade ett par tygskodda Pikeur där förra året för 400 spänn - värsta kapet :love:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: MissFideli
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka