Sv: Rycka man

Förmodligen klipper vi fjordingarnas manar till stubb för att vi vill se hur ålen far över hästen. Och jag medger att det är snyggt med den svarta randen där. Dock har jag sett många fjordingar som inte haft stubb och dom har verkligen Jättemycket ! man.

Sen vet jag en kallblodstravare som har kort man, min kompis tävlar henne i ganska hög dressyr och vill därför kunna knoppa hästen. Det är ursnyggt med grövre hästar med kort man! (dom flesta) :)

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 227
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jag har en unghäst född -21 som börjat hosta framförallt direkt på morgonen när hon kommit ut. Oftast bara 1 gång men ibland även flera...
Svar
1
· Visningar
291
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
748
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
587
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka