Rycktborste

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MartinaN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 271
Sv: Rycktborste

asmodeus skrev:
Ja, men köp den jag har då, samma märke, fast bättre. (dyrare också)

Jasså har de såna lyxiga på Börjes?? Det visste jag faktiskt inte!! Får kolla nogrannare nästa gång då!!:bump:

Japp, den finns hos Börjes. Den stora fördelen med en ryktborste med skinn anser jag är att den följer ens egen hand bättre än en med tex. trärygg. De är ursköna att hålla i, och mycket lättare än tex. Stubben och liknande med trärygg.

Jag tycker mycket om naturborst för varken jag eller mina hästar tycker om att bli statiska.
Dom jag har nu har jag hittat i ett gammalt stall, men jag letar febrilt efter nya men billiga. Fast det är ju svårt. :crazy:

Sedan vill jag också slå ett slag för piggborsten! Den enda jag använder vintertid.

Nej, man får ju tvätta med viss försiktighet och låta dem torka ordentligt. Men sånt stort problem tycker då iaf inte jag att det är.

pannkakssmet skrev:
Jag tycker mycket om naturborst för varken jag eller mina hästar tycker om att bli statiska.
Dom jag har nu har jag hittat i ett gammalt stall, men jag letar febrilt efter nya men billiga. Fast det är ju svårt. :crazy:

Sedan vill jag också slå ett slag för piggborsten! Den enda jag använder vintertid.

Jag har också hittar mina borstar i ett gamalt stall eller nu ljuger jag för jag har hitat tre borstar i ett gammalt stall fast dom använder jag mest.. En rotviska i naturmatrial, en ansikt borste i svinborst och en alrundborste extra mjuk i tagel.

Fast jag har stubbens ryckt borste (svinborst) från hööks med som många värkar ha här och den är jätte dålig tycker jag.
Min bsta mordena borste är en syntet rotviska och piggborsten den är underbar håller med dej..!

Kolla va vacker -->
default.asp
Piggborste + vinterpäls= sant

Liknande trådar

Utrustning Jag söker tips på ryktsaker som inte skapar statisk elektrisitet. Det ska vara t.ex. ryktborstar i naturmaterial har jag läst men hur är...
Svar
12
· Visningar
783
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 227
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka