Ryggvärmare, back on track?

Jaulgreis

Trådstartare
Hej!

Jag har en väldigt tjusig ung man som är väldigt stel. :(
Funderade på att köpa en ryggvärmare från back on track, alla prisar deras produkter, så tänkte att det kanske kunde hjälpa lite?

Vad tror ni kära bukare? :)

Grisen

Sv: Ryggvärmare, back on track?

Jag är väldigt förtjust i BoT, eller egentligen hästen ;)

Jag började med ryggstycket men skulle rekommendera att om du har möjlighet köpa ett helt täcke istället.
Ryggstycket var svårt att fästa i annat täcke plus att ryggstycket är ganska tungt så hela täcket åkte alltid på sniskan.

Absolut att det funkar. Är övertygad om att hästen blev hjälpt av det och jag har själv en fuskpolo i BoT som är kanon när jag får nackspärr.

Köp ett BoT fleecetäcke (eller nättäcke om du vill ha det under ett tjockare stalltäcke eller utetäcke tex)
För mig som har tjockpälsad islänning räcker fleece absolut.

Min ena häst är väldigt stel och har blivit väldigt mkt mjukare av sitt täcke, de är dyra men har bra passform och funkar jättebra!
Hon gillar det jättemycket!

Jag har en ryggdel själv och är jättenöjd.
Ska införskaffa fler BoT grejer - både för fyr å tvåbenta
-så fort jag har råd. Det är jättebra grejer! :)

BoT kan funka!

Själv så hade jag ett ryggstycke i sängen när jag hade inflamation i ryggen, gjorde underverk, läkaren kunde inte fatta att jag blivit så bra på så kort tid :)

Köp ett BoT fleecetäcke (eller nättäcke om du vill ha det under ett tjockare stalltäcke eller utetäcke tex)
För mig som har tjockpälsad islänning räcker fleece absolut.

Min ena häst är väldigt stel och har blivit väldigt mkt mjukare av sitt täcke, de är dyra men har bra passform och funkar jättebra!
Hon gillar det jättemycket!

Jag har en ryggdel själv och är jättenöjd.
Ska införskaffa fler BoT grejer - både för fyr å tvåbenta
-så fort jag har råd. Det är jättebra grejer! :)

Jag har också en islänning :D
Så det får nog bli fleece :D

Vart beställer man dom? :o

Jag är väldigt förtjust i BoT, eller egentligen hästen ;)

Jag började med ryggstycket men skulle rekommendera att om du har möjlighet köpa ett helt täcke istället.
Ryggstycket var svårt att fästa i annat täcke plus att ryggstycket är ganska tungt så hela täcket åkte alltid på sniskan.

Håller helt med, köp hellre ett av täckena. Och DE FUNKAR! På både människa o häst!

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: aglaonema
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: MiniLi
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka