Rykande nybakade frallor, har de kommit än??

Åh, jasså. Vad är det för tik som är mamma till den kullen? Jag har inte orkat ha någon koll på vilka som har valpar vart, det får mamma sköta. Har fullt upp med att försöka få en normal hund av min egna valp :D

Jo, vi har ju 4 andra hundar här hemma, men det kan aldrig bli samma sak för en valp att leka med vuxna hundar som att lära sig hundspråket med syskon. Men så länge dom har andra hundar att umgås med alls brukar dom inte bli så värst konstiga :p

Han kommer i alla fall att få lära sig från första början att tycka om stora hundar, för min GD-valp finns ju här. Hon är redan SÅ nyfiken på honom :) Dom kommer dock inte att få vara ihop direkt mycket, är så himla stor skaderisk. Hon är ju fortfarande en valp, och har en tendens till att slåss ganska hårt när hon blir glad. Och en tass från en glad valp på 50 kg (muskelpaket) är nog inte så lyckat på en liten valp på 1 kg..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 153
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 083
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp