Ickapeltz

Trådstartare
En jobbarkompis till mig kom till jobbet idag alldeles rödgråten. Hennes lilla Tiger hade puttat upp fönstret och rymt igårkväll. Han har aldrig varit ute innan. Hon vet inte ens var hon ska leta någonstans. Känner så för henne. Tänk om det hade varit Tindra :eek:

Sv: Rymde...

Hoppas att hon hittar sin lille misse! :( Förhoppningsvis går han inte långt bort. Hon får gå ut och locka och ställa ut mat och vänta.
För att muntra upp kan jag berätta om mina kompisars Tisse som ramlade ut igenom fönstret förra sommaren. Han var försvunnen i två månader innan en granne från lägenheten intill såg honom nära huset. Han var i bedrövligt skick men mår hur fint som helst idag!
Säg åt henne att sätta upp lappar så att folk kan höra av sig om de ser honom! Hoppas att han är hemma snart igen!

Sv: Rymde...

Våran kissekatt rymde också en gång, han var borta i 1 ½månad. Sen kom han tillslut springande. Vi blev överlyckliga att han hittade hem! Nu kan han gå ute utan att ens lämna trädgården, han snubblar över grässtrååna. Haha.

Hoppas verkligen ni hittar katten, ställ ut en matskål på trappan.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
804
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 171
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet