Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan tipsa om en supersmart lösning för foderförvaring - soptunnor! Ni vet de där gröna på hjul, rymmer massor och är lätta att flytta. Tycker man inte om färgen kan man ju alltid måla om dem
Vi har haft dem, men fick byta då de inte går att stapla på varandra. Locken ger vika. Vi har istället nyinköpta plasttunnor (som ser ut som mindre soptunnor), går i två 25 kgs säckar i varje. Perfekt.
Vi ställde flera på rad och sen la vi 2 reglar på locken och sen ytterliggare en rad med plasttunnor ovanpå det samt ytterliggare reglar + tunnor ? 3 tunnor på höjd och 9 på rad utan att några lock har vikt sig
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...