Bukefalos 28 år!

Rymt undulat!

S

sleepy

Torsdag skjedde dét som ikke skal skje, hon-undulaten våres rymde.. :cry:

Det är varmt i väderet, och dom finner vel mat rundtomkring, så det jag är mest rädd for är andra fåglar, och katter...

Men hon är duktig på att flyga :banana: och hon är JÄTTEsnabb, jag hoppast det hjälper...

Man hörer ju om undulater som hittas i god behold etter båda två och fyra dager, vad tror ni? :crazy:
 
Sv: Rymt undulat!

Har du tur kan dom klara sig hela sommaren så det är bara att fortsätta leta och sätt aupp lappar överallt där du kan komma på.
Ring polisen och anmäl en bortflugen undulat, om någon hittar den så har du chans att få tillbaka den då.

Hoppas du hittar på den igen!
 
Sv: Rymt undulat!

Vi hittade undulaten på lördag kveld, da hadde hun vært borte i tre dager och två netter...

MEN HON VILLE INTE KOMME!!! :confused: Vi hadde med hennes kompis, de plystret til hverandre, men hun kom altså ikke... Hun ble bare stille etter en stund...

Det var begynt å bli mørkt, så hun syntes vel det var på tide å legge seg... :idea: :cry:

Siden har vi ikke sett eller hørt noe... :cry:
 
Sv: Rymt undulat!

Nästa gång ni ser henne försök att använda en fjärilshåv till att fånga henne med.

Hoppas ni får tag på henne *håller tummarna*
 
Sv: Rymt undulat!

Hon kan säkert klara sig länge nu när det så varmt. Du kan ta en vattenspruta med dig en sådan som man duschar blommor med och spreja henne med. Då blir hon tung och kan inte flyga. Lycka till!
 

Liknande trådar

S
Övr. Djur Samboeren min er allergisk for det meste. Tester hos legen viser at han også er allergisk for fugl. Likevel skaffet vi oss undulat...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Fjunet
·
S
Utrustning I min egen stall!!!! :eek: Det er en allround/sprangmodell, og jeg har islandshest, men hva gjør vel dét, jeg har jo tenkt til å hoppe...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Peregrin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp