Ryttaranmälan blev fel !!!

8

89madde89

Jag skulle anmäla mig till Lilla Vasaritten (distans) och så fanns inte jag med bland ryttarna, och min häst fanns inte med bland hästarna.
Så då skrev jag in oss,som man skulle. Men sen när anmälan var klar så insåg jag att jag hade skrivit fel på min hästs födelsedatum,så då tröck jag på "ny häst". Och då vart jag anmäld igen.
Så nu finns det liksom två "ryttare" av mig när man söker mig bland ryttare. Hur ska jag göra för att få bort den som är fel?
Hjälp!! :crazy:

Sv: Ryttaranmälan blev fel !!!

48 som har kollat,men ingen som kan svara?? :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 968
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 363
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka