• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Belleriet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 398
B

Belleriet

Jag ska skriva ut en ryttarbok att fylla i nu på tisdag när jag slutfört gröna kortet fälttävlan.
Vad är det jag ska fylla i? Vad är det tränaren ska fylla i?
Sen undrar jag vad kortet kostar ungefär?

Sv: Ryttarbok

Tränaren skriver sin signatur på första sidan som visar att du gjort provet för fälttävlanskortet.
Du själv fyller i info om din häst, licensnummer etc, samt dina hoppkval.

Själva kortet är gratis.

Men sen kostar det naturligtvis att rida upp, och kanske träna för det.

Hur mycket beror på dina förkunskaper, hur noga tränaren är och hur dyr banan är.

Så allt ifrån 200 - 2000:- om du är färdig för uppridning

Okej! Det var det jag undrade, själva kortets kostnad :) Mina träningar har kostat mig 600 kr allt som allt, och imorgon rider jag upp :)

haha, känner mig helt off, men vad menar du för kort?

Jag antar att TS menar fälttävlanskortet.

Belleriet: GRATTIS! Bara ut och tävla nu då : )

Ja, jag menade Gröna Kortet Fälttävlan :)

Marty: Haha, tack! Det var ett tag sedan jag tog kortet dock, men i år ska jag ut på tävlingsbanorna!;)

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 234
Senast: Bison
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 253
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Äpplet.
·
Mat Jag ska åka ner ett par veckor till huset för en sista handpåläggning och försöka hindra mig från att ylandes springa runt på tomten...
Svar
7
· Visningar
400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka