Ryttarlicens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Juniib
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 789
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Juniib

Jag har hittat en träningstävling/hoppträning i närheten och nu undrar jag om man måste ha ryttarlicens för att kunna starta. Någon som vet? Tacksam för svar!

Sv: Ryttarlicens

Borde du inte behöva om det är en träningstävling. Men de flesta brukar kräva grönt kort och vaccinationsintyg. Titta i inbjudan vad som står eller ring o fråga.
Lycka till!

Sv: Ryttarlicens

Tajger skrev:
Borde du inte behöva om det är en träningstävling. Men de flesta brukar kräva grönt kort och vaccinationsintyg. Titta i inbjudan vad som står eller ring o fråga.
Lycka till!

Mm, det står bara Grönt kort och vaccinationsintyg i inbjudan, det har jag, jag blev lite fundersam efter som där inte stod något om ryttarlicens, men jag ringer dit och frågar... Tack för svar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
686
Senast: Robina
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V