ryttarlicens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare karin83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 370
K

karin83

Hej!

Har ni fått era kort för licensen? Betalade in för ca en månad sen men inget har kommit, förra gången tog det ca 2 veckor... Blir lite nervös att de glömt bort mig :(

Sv: ryttarlicens

Jag tror inte du behöver vara orolig, nu är det ju massor med ryttare som beställer sina licenser. Du har ju kvittot att "rida på" så länge.

gå in och "beställ" licens en gång till, alltså logga in med ditt lic nr och personnummer(om du nu haft licens innan) då står det om de registrerat beställning och betalning på dig redan!

PÅ mig står det " plastkort utfärdat 20080206" men det har inte kommit ännu!

Skulle nog inte vara orolig, det brukar ta ett bra tag innan de kommer :p!

Gör som TipTop skrev, logga in och kolla om din licens är registrerad, det är enklast.

Jag löste den 8/1, fick kortet utfärdat den 17/1 och sen tog det väl nån dag innan den dök upp. Löste tidigt i år eftersom jag vet att vi den här tiden brukar folk "vakna" och det tar längre tid innan den kommer, och jag orkar inte vänta.. :p

var också orolig för min licens tom 1 ½ månad för den att komma men jag fick den nu i veckan så den kommer nog till dig snart å

du kan vara lugn den kommer nog! :) Och under tiden så kan du ju alltid tävla på kvittot som man skriver ut när man beställer licensen. Men om det dröjer allt för länge så kan du ju alltid ringa till Sv ridsports förbundet tror jag :)

Vet att tryckeriet la i adresslapparna åt fel håll, så adressfönstret blev helt vitt... Svårt för posten då :angel:

Beställde min för tre veckor sen, har inte heller fått nått än, och skulle verkligen ha blivit överaskad om brickan redan kommit! Har ibland fått vänta upp till 3 månader på brickan... så än behöver du nog inte oroa dig, allt som har med ridsportförbundet att göra tar alltid tid!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 488
Senast: VLMF
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 237
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 337
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Geologins dag - Fråga en geolog

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka