Ryttarlicensen?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Skippy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 238
S

Skippy

Hur lång tid tar det innan man får ryttarlincensen? Beställde en lokal licens för 4-5 veckor sedan och har betalat in men han fortfarande inte fått något kort :crazy:

Hur lång tid tar det egentligen?

Sv: Ryttarlicensen?

Beställde idag =)
Men visst kan man visa upp de man skrev ut så länge?

Okej :)

Så det tar alltså tid innan kortet kommer?

Ja, det beror på hur mycket företaget som tillverkar licenserna har att göra. Vi har aldrig behövt vänta längre än ett par veckor iaf.

Iår fick jag min på ett par veckor. Nått annat år tog det nog närmare 2-3 månader innan jag fick det. Så det är nog väldigt olika :crazy:

Hur lång tid tar det innan man får ryttarlincensen? Beställde en lokal licens för 4-5 veckor sedan och har betalat in men han fortfarande inte fått något kort :crazy:

Hur lång tid tar det egentligen?
Betalade min i April, fick den för ca 1 vecka sedan, fast jag har en "vanlig" licens, men vet ej om det har ngn betydelse :crazy:

Jag har för mig att jag fick mitt reglicens efter tv å veckor.. då skickade jag in i början av året..

det kan tyvärr ta väldigt lång tid ibland:crazy:
ett år fick jag jag den inte förrns efter nästan 2 månader.

Joo, jag beställde en ny licens i år (en lokal licens också). Fick den efter 4 månader. Man började ju undra ibland om allt var okej och så. Blev också lite fundersam om min beställning hade gått fram. Men sen mailade jag och frågade och då var licensen påväg att tryckas. Det tar tid, men den kommer :)

:D

Om man beställer innan tävlingssäsongen kommer igång får man den på yvå veckor ungefär, om man beställer nu tar det säkert en månad minst.

För mig tog det en vecka att få juniorlicensen, hästens licens har däremot dröjt längre.

För mig tog det 6 veckor så det är nog väldigt olika ;)

Om man beställer innan tävlingssäsongen kommer igång får man den på yvå veckor ungefär, om man beställer nu tar det säkert en månad minst.

Känns ju egentligen som det borde vara tvärtom. Nu när säsongen kommit igång ordentligt borde ju de flesta redan ha fått sina licenser.

Btw så beställde jag mig för ngr dagar sen. Hoppas jag inte behöver vänta alltför länge. Kommer inte ihåg hur länge jag fick vänta förut.

ja betalade min licens runt den 25 maj o brickan kom för ngr dar sedan=) Var lokal licens, blå var den=)

Det kan ta en stund men om du ska tävla kan du använda kvittot du betalde licensen med.

Så man kan visa upp utskriften från när man beställde det? jag beställde mitt idag och jag ska tävla den 28-29 juli :crazy: lite sent kanske men fick reda på att tävlingen var då idag så :/ hehe...

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: MiaMia
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
12 936
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31