Sv: Ryttarutrustning
Problemet är att de är beställda från Italien. Ringde och pratade med hon som var med när jag beställde och hon sa att han som sydde dem ville se stövlarna och att det var antingen nu på Falserbo (bor ganska många timmar där ifrån) eller på Göteborg Horse Show, och det är ju först i februari
Jag skulle försöka vända mig till återförsälarjare i första hand för att försöka få hjälp därifrån.
Om stövlarna var felmåttade eller är olika långa eller om någon dragkedja inte gick att knäppa osv. så borde ju garantin gälla på något sätt. Åtminstone om du har kvitto kvar. Kan du inte lämna tillbaka dem kanske du kan skicka dem i stället? Så att de får åtgärda problemet på något sätt?
Om butiken säger tvär nej eller om det har gått för lång tid nu, skulle jag höra mig för hos en skomakare för att se vad de kan göra!
Problemet är att de är beställda från Italien. Ringde och pratade med hon som var med när jag beställde och hon sa att han som sydde dem ville se stövlarna och att det var antingen nu på Falserbo (bor ganska många timmar där ifrån) eller på Göteborg Horse Show, och det är ju först i februari