Så befriande att vara här.

Kommer ihåg dig. Taxichaffis?

Kommer ihåg att du hade nåt trubbel, men kommer inte ihåg vad...
Välkommen tillbaka!

för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.

nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.

Välkommen tillbaka! Jag känner igen ditt nick, det känns inte som 8 år sedan du var här.

Jag minns att du körde taxi, ville skriva en bok och att du hade dyslexi (fast den tycks du ha hittat verktyg för nu?)

Jag minns att du körde taxi, ville skriva en bok och att du hade dyslexi (fast den tycks du ha hittat verktyg för nu?)
Jag har skrivit en bok om dyslexi men den blev för personlig. Ligger i bankfack. Ska doneras till något museum som är intresserad av detta när jag dör. om 50 år. Skrev en bok som blev skräp om min uppväxt utan de mörka sidorna, kasserad. skrev en avhandling om elkablar i industriella byggnader (sömnpiller). Så jag har lärt mig skriva. :)

Jag känner inte alls igen dig men jag har nog mest varit aktiv de senaste åren.:)

Trevligt i alla fall att du hittat tillbaka.

Liknande trådar

Kultur Jag blev plötsligt sugen på att besöka Jokkmokks marknad i år. Jag har ju hört talas om den men aldrig besökt den, men vad gör man där...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 188
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 354
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka