Så befriande att vara här.

Ja, det måste det vara! Komma ihåg det i åtta år? Jag har svårt att komma ihåg lösenord i två veckor, om jag inte använder dem väldigt ofta.
Samma här. Jag har ju så klart olika lösenord för olika sajter. Ibland har jag blivit tvungen att lära mig ett lösenord då jag besökt ett ställe från flera apparater. Men när jag tänker på saken så är det nog bara lösenordet till FB jag kommer ihåg.

Jag är konstant inloggad, annars måste jag återställa kontot... har ingen aning om lösenord.
Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.

Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.
37513632.jpg

Liknande trådar

Kultur Jag blev plötsligt sugen på att besöka Jokkmokks marknad i år. Jag har ju hört talas om den men aldrig besökt den, men vad gör man där...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 188
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 354
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka