Så befriande att vara här.

Du bor kvar i storstan?
För du gjorde väl det innan?

Jag har utlokaliserat mig lite men har 40 min med tåg till Sthlms central.

Stan med andra ord. Mycket mer stan än jag nånsin bott eller velat bo *haha*.
VI bor på landet, under stjärnhimlen (ja ikväll iaf).
Numera på VÅR egen gård.

Bodde i hus på landet innan med, men inhyrd.
Dock var det liksom ljusare där, många lampor och närliggande Sigtuna/Märsta lyste liksom upp himlen.
Här är det mkt finare.

Minns dig också!

Jag har inte heller varit så aktiv de senaste åren, delvis pga. samma anledning som dig...

Men ändring även här nu!!

JA! Det var inte klokt. Men jag minns inte vem det var eller om vederbörande fortfarande är kvar.
Jag tror att jag minns vem det var, men väljer att låta det vara glömt.
Vederbörande har varit mycket sporadisk de senaste åren.
Decimadebatten missade jag däremot helt.
Så jag har bara fragment från eftersnacket i minnesbanken.

Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.
Okej så fungerar det inte riktigt för mig.
Jag minns mina konton på gamla arbetsplatser som jag aldrig mer kommer att arbeta på.
Minnet är så olika på olika människor och mitt är av varianten extra allt.

Liknande trådar

Kultur Jag blev plötsligt sugen på att besöka Jokkmokks marknad i år. Jag har ju hört talas om den men aldrig besökt den, men vad gör man där...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 188
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 354
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka