Så befriande att vara här.

Önskar bara nu att man inte var singel.
Äsch, singellivet kan vara riktigt roligt. Jag är själv singel sen 3 år tillbaka och i början ville jag bara skaffa pojkvän, men nu känner jag att jag kan göra vad jag vill, ingen som klagar. Jag har fyllt ut tvåsamhetskänslan med kompisarna i stallet, sen är det klart att man alltid vill hitta någon, men jag tar var dag som den kommer, för dagarna blir vad jag gör dom till. :D

det är sant. men det är så tyst jag pratar bara med mina barn. vill ha lite mer sällskap.
Ah, jag har inga barn, har bara min häst, kollegorna på jobbet och stallkompisarna. Jag tror att man hittar en livsstil som passar en medan man letar andra alternativ så att säga. Jag kan ärligt säga att jag trodde inte jag skulle blir så bekväm med att vara singel faktiskt. :)

Jag tror att jag minns vem det var, men väljer att låta det vara glömt.
Vederbörande har varit mycket sporadisk de senaste åren.
Decimadebatten missade jag däremot helt.
Så jag har bara fragment från eftersnacket i minnesbanken.
Jag undrar om du inte tänker på hon som började på i-? Isåfall tror jag inte att det är rätt. Jag tror att det var före hennes tid här.

Liknande trådar

Kultur Jag blev plötsligt sugen på att besöka Jokkmokks marknad i år. Jag har ju hört talas om den men aldrig besökt den, men vad gör man där...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Mia_R
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 188
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 354
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka