Bukefalos 28 år!

Så genomskinligt och patetiskt.

landsbygdsbo

Trådstartare
Att höra hur en Partistöpt pinfärsk representant för ett pinfärskt ungdomsförbund så flagrant demonstrera att han inte får begripa att ett ungdomsförbunds viktigaste roll är att utmana moderpartiet. Att det ska ta upp heta frågor. För hur ska en blåkopia av det gamla partiet kunna förnya partiet när det är dags för nästa generation?.....
 
Och det här gäller oavsett vad man anser om "partilinjen"
Det handlar om att ungdomspartier måste få leva ett eget liv, testa åsikter, stå för dem och när man mognat, förkasta dem.
Förutom att ordna bara fester (cuf var jäkligt bra på min tid) så ska man komma med knasiga förslag. (det var cuf med, och muf, som jag var med i)
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Smoothi
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 126
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 654
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 536
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp