Så glad så glad ..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Liten_men_tuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 911
L

Liten_men_tuff

Jag har äntligen hittat en sadel som passar :)

En kieffer Wien blev det :love:

Ville bara dela med mej av min glädje :angel:

Sv: Så glad så glad ..

inte för att förståra din glädje men jag har hört från en sadelmakare att han aldrig hade sett en Kieffer som var rak i bommen

Hade jag väl tur för det är min :) :bow:

Nej det tycker väl ingen :smirk:

Nej , Gjorde mall på manke och rygg sen så värmde dom om bommen och stoppade om den så den skulle passa .

Jag antar att de sedan följde upp med en inprovning av sadeln? Bra service för övrigt, även om jag kanske hade föredragit att de sett sadeln på hästen innan de började omforma den.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: warg
·
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka