Så här kan det gå när man jobbar hemma...

M

Moniq

...och valpen roar sig några minuter i andra änden av huset.

hushpa040310b.jpg
 
Det ser skoj ut! :p

Tur att det bara var hushållspapper och inte några viktiga papper.
 
Tur att det bara var hushållspapper och inte några viktiga papper.
Är det bara hushållspapper??
Ser nästan ut att vara styvare!
Hoppas inte att hundägaren är bokförare och att papprerna är 5 olika företags samlade verifikationer för förra året! :rofl:
 
Haha, skönt att se att det finns fler som har det så här. Fast vår valp är nu sex månader och roar sig fortfarande med att strimla papper, skor, leksaker och annat som kommer i hennes väg. Just nu ligger hon på soffan med en fd telefonkatalog. :crazy:
 
Näää, inte kan det vara samma söta lilla (eeh..stora ;) )vovve som lekte med min bäbis på golvet förra veckan. Han skulle ALDRIG göra något så osofistikerat :angel:
 
Så otroligt söt :love: :love:

Men jag kan trösta dig med att Hugo kan göra likadant...
och han är ändå 3 år :eek:
Det är något magiskt över hushållsrullar :idea:
 
Visst är det härligt med valpar?! Jag tycker nog att din äldre hund ser smått avundsjuk ut... han hade nog också velat vara med och busa, men är väl så gammal och klok att han inser att detta inte är rätta metoden att hanskas med mattes papper?
 
Hahaha, den andras er ut att fundera på vad valpen syssalr med..
 
Jo nog var det hushållpapper allt - som tur var. Fick mig några svettiga sekunder då jag trodde det var alla mina jobbpapper (arbetar hemifrån) som jag lagt i en hög på ett bord.

Satt och pratade i telefon och undrade varför den vuxna hunden sprang fram och tillbaks och skällde flera gånger. Till slut fattade jag att han ville något - dvs skvallra :angel: :D

Djurjouren - jodå, samma valp. Tur han lämnade blöjorna i fred ;)

Man glömmer ibland att han är så ung bara knappt 4 månader när han redan är mer än decimetern högre än skvallerbyttan.

Det var ett bra tips med en gammal telefonkatalog, han har ledsnat på kartongerna som han får riva sönder. har en gammal dmhög Sthlm-katalog som han kan få roa sig med :)
 
vår valpis e likadan :D
igår hade han kommit på hur man tog sig upp med frambenen på kökssoffan å kunde få tag på massa roliga saker....
ingen glad matte som fick städa då inte... men så tittar han på än me sina små hund ögon å då har man ju redan smält :love:
 
:rofl: :rofl: :rofl:

Så där gör min 13-åriga "valp" fortfarande.. :o
Fast "bara" med hushållsrullarna och toarullarna.. :D
 

Liknande trådar

Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vad är bra att ha hemma inför sin första valp? Hur valpsäkrar man ett hem på bästa sätt? Och annan allmän information som ni tycker man...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 253
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 813
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 614
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp