Bra att veta/ha inför första valpen?

Puttar upp min egen tråd istället för och belamra någon annans.
Hur förvarar ni era koppel/halsband,/täcken/leksaker/godis/tuggben osv? Jag bor inte jätte stort utan i en mindre stuga, men försöker fundera ut ngn bra förvaring 🙈 något måste man ju roa sig med
 
Puttar upp min egen tråd istället för och belamra någon annans.
Hur förvarar ni era koppel/halsband,/täcken/leksaker/godis/tuggben osv? Jag bor inte jätte stort utan i en mindre stuga, men försöker fundera ut ngn bra förvaring 🙈 något måste man ju roa sig med
Koppel med halsbanden på samt täcken hänger på en krok i hallen. Leksaker i en korg i vardagsrummet där de kan plocka själva. Övrigt som kammar, klotång, apoteket mm ligger i en korg i tvättstugan och tas fram vid behov.
 
koppel och linor hänger under hatthyllan på krok. Borste kam etc etc i ett skåp mellan kök och farstu.

Hundmaten står i skafferiet längst ner, tillsammans med kattmaten. Täcken bara två och hunden är liten så de hänger på en krok i värmecentralen - en skrubb i vardagsrummet.
Bor i ett litet hus...
 
Koppel och selar hänger i hallen, täcken på badrumsdörren.
Har en korg med kammar och klotänger och en korg för extra koppel, täcken och tröjor.
Leksaker finns i en korg i köket så han kan hämta själv.
Godis och ben i snackie-lådan i köket 😁
1000017031.jpg
 
Jag använder kattens lilla klosax än så länge på valpen, mellanpudel. Tycker det blir jätte klumpigt med större klosax när hon är så liten och inte sitter still ännu. Men så har jag pyttesmå händer också.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 466
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 515
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 570
Senast: tanten
·
Hundträning Om några veckor flyttar det förhoppningsvis hem en liten valp. Då det är min första valp funderar jag mycket över den första tiden med...
2
Svar
22
· Visningar
2 907
Senast: pocreator
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp