Så här såg det ut

MissFideli

Trådstartare
igår när jag skulle åka till jobbet :love:

mys.jpg

Abbie har tunnat ur lite, men nu när hon är kastrerad så kommer det nog igen. Med råge.

Sv: Så här såg det ut

Är det den gråfärgade du menar ?? Den ser ju ut som min katt i kroppsformatet...inte direkt tunn :D :angel:

Hon ÄR tunn !! :mad: Ni kan ju ingenting :angel:
Skämtåsido, hon är tunn. Den rasen ska vara mycket bredare än så, men hon tappade en hel del när hon löpte lite väl ofta i våras och har inte hämtat sig.

Men visst är hon fin? Båda är fina :love:

"Gå du matte, vi ligger här och vaktar filten medans du är borta... *gääääsp* ... hårt jobb att vara katt, minsann!"

Eller hur !? Att jag skaffat dubbelsäng för att vi ska få plats alla 3 var självklart i deras ögon.
Mina små pälsklingar !!

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 184
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 094
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 266
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka