Så jävla orätt vist 😭

En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭
För att egentligen så kunde jag ha haft ett helt normalt liv nu. Och jag tänker på det JÄTTE mycket. Jag kunde ha bott hemma och gått i gymnasiet nu. Och jag kunde ha haft O och tävlat med han och så hade jag kanske haft en ung d-ponny eller häst också. Och jag hade varit helt normal och gått som vemsomhelst och allt sånt.
Okej att jag hade ändå haft autism och adhd. Och det kanske hade blivit mera problem i gymnasiet pågrund av det så jag hade ändå kanske fått dom diagnoserna. Men det hade varit det ENDA och jag hade ändå varit NORMAL och mitt liv hade varit normalt och mammas och pappas hade varit det.
Och mitt liv var ju normalt innan dåliga saker började hända. Ja jag hade HAFT anorexi och jag hade VARIT mobbad men DÅ så var det normalt.
Men nu så är inte mitt liv normalt alls. Utan jag måste bo på hvb hem för jag inte kan bo hemma för jag har för stora problem. Och jag har gått om nian och kan MAX gå halva dagar fyra dagar i veckan. Och jag sitter i rullstol som jag HATAR måste ha trauma terapi som jag HATAR och alla mina drömmar är borta.
Och ja på ETT sätt så är det mitt fel. För ingen annan tvingade mig att försöka ta själv mord och att få anorexi igen och att välja att ut sätta migsjälv för äckel personer och så. Men det är ändå inte bara mitt fel heller för om inte äckel gubbar skulle vara så jävla äckliga och taskiga så skulle jag nog inte ha gjort nåt av det dåliga som jag har gjort.
Och nu menar inte jag att bara skylla från mig och att jag inte har nåt an svar för hur JAG gör för det tycker jag att jag har. Men det ändå bara känns så jävla orätt vist att mitt liv är såhär för att jag har varit dum i huvudet. Och deras liv är nog helt somvanligt och att dom bryr sig inte ett skit fast mitt liv inte hade varit såhär om det inte var för dom. Och egentligen så har dom förstört jätte mycket för mamma och pappa också för det är ju jobbigt för dom också att jag är såhär och gör dom o roliga och har gjort det i flera år och att dom måste göra så jävla mycket extra pågrund av mig.
Så den första äckel gubben okej han för lorade en vän. Men jag tror inte han brydde sig så jätte mycket om det för då hade han ju bara kunnat inte mani pulera mig att göra en äckel sak med han. Men nej han ville det så han sket i mig och sket i pappa så bara ut nyttjade han att jag litade på han och att jag inte visste nånting om såna saker 🤮 Och sen blev HELA mitt liv förstört och hans är nog helt somvanligt förutom att han och pappa inte är vänner mera.
Och denandra äckel gubben kanske tänkte att jag var ung och mådde dåligt och han betalade för det så han kunde göra exakt som han ville för jag skulle ändå inte orka an mäla. Så ut nyttjade han det och bara gjorde exakt som han ville och be handlade mig som att jag bara var nån äcklig sak som han ägde ungefär. Och sen åkte väl han hem till sitt vanliga liv och tänkte inte mer på det. Men för mig så har jag fort farande mardrömmar om det flera gånger i veckan och blir triggad av alltmöjligt och nästan hela sommaren är borta från mitt minne för att hjärnan bara som stängde av.
Och jag hade nog till 99,99999 % inte försökt att dö i höstas om inte äckel sakerna hade hänt. Så JA det var jag som gjorde det så det är mitt fel att jag har rullstol. Men jag hade inte gjort det och hade inte haft det om inte dom hade varit så jävla äckliga och ego istiska och taskiga.
Och det känns så JÄVLA orätt vist att MITT liv är förstört föralltid och deras är HELT somvanligt fast att det på ett sätt är dom som har förstört mitt liv 😭 Och det finns INGET jag kan göra utan jag bara MÅSTE bo här jag MÅSTE ha trauma terapi jag MÅSTE ha denhär äckel kroppen 😭
Jag låter säkert jätte hemsk nu och jag vet att domflesta tycker att själv mord alltid är hemskt. Men jag önskar att dom skulle må lika dåligt som jag har gjort i flera år. Och att dom skulle ha så jävla mycket ångest och känna sig så jävla äckliga så dom inte stog ut med sigsjälv. Och jag önskar att dom skulle ta själv mord. Det är säkert jätte hemskt att tänka så men jag vill inte ens bry mig för dom brydde sig uppen bart inte. Och det skulle väl vara synd om deras an höriga men dom kanske inte vet vilka vidriga äckel dom är heller. För då borde dom inte vilja ha nån kontakt med dom iallafall.
Men nej dom mår inte dåligt och dom tar inte själv mord utan det är BARA jag som får all skit för att DOM är jävla äckel gubbar 😭🤮
 

Det ÄR verkligen fruktansvärt orättvist med allt du blivit utsatt för. Och fullständigt rimligt att vara arg på äcklen! :heart
Ja men det hjälper ju ändå inte. Utan o avsett om jag är arg på dom eller inte så är det som det är och att JAG inte står ut i MITT liv pågrund av dom. Och JAG måste försöka att över leva varje dag och försöka att inte lyssna på alla dåliga tankar i huvudet. Och jag slipper ALDRIG det och jag har INGET val. Och dom är nog helt o på verkade av allt.
 
Jag önskar också att äcklen drabbas av riktigt, riktigt svår ångest som plågar dem varje dag tills de dör en lång och svår död!

Och ja, allt du varit med om ÄR jätte, jätteorättvist! Jag önskar verkligen att du inte hade behövt uppleva något av det. :heart
Jag förstår verkligen att du har många jobbiga känslor.
 
Det är så orättvist att det finns inte ord för det!!! Och jag brukar inte vara för hämnd och så, men jag hoppas VERKLIGEN deras karma gör så att dom kommer må MINST lika dåligt som det du mått på grund av dom....!!

Och det är absolut inte att "skylla ifrån dig" att lägga skulden på dom för att du inte får ha ett normalt liv just nu - det ÄR deras fel. :heart
 
Det är så orättvist att det finns inte ord för det!!! Och jag brukar inte vara för hämnd och så, men jag hoppas VERKLIGEN deras karma gör så att dom kommer må MINST lika dåligt som det du mått på grund av dom....!!

Och det är absolut inte att "skylla ifrån dig" att lägga skulden på dom för att du inte får ha ett normalt liv just nu - det ÄR deras fel. :heart
Jag tror inte ett skit på karma så jag tror tyvär inte att det kommer hända.
Och sen en sak bara men det är inte att jag inte har ett normalt liv JUSTNU. Utan att jag kommer ALDRIG att ha det.
 
Det är alla gånger fruktansvärt orättvist. Det är så det börjar koka av raseri när man tänker på det, det är så många unga tjejer som får sina liv förstörda av äckelgubbar.

Det kanske inte är så lätt att se det, men vet du - du har gjort ett enormt framsteg när du skriver såhär. Ett paradigmskifte, stort ord, betyder liksom att tankevärlden har gjort ett stort hopp och ser på saker från ett annat perspektiv.

Det är enorm skillnad mot för när du började skriva här på Buke.

Du kommer att klara det här. Du kommer att kunna skapa ett bra liv för dig själv, fortsätt kämpa genom de här tuffa tuffa tonåren du har kvar. Du har redan kommit så otroligt långt, otroligt tidigt. Det gryr på en horisont som ännu är långt borta, men den finns där.

Tack för att du delar med dig.
 
Det är alla gånger fruktansvärt orättvist. Det är så det börjar koka av raseri när man tänker på det, det är så många unga tjejer som får sina liv förstörda av äckelgubbar.

Det kanske inte är så lätt att se det, men vet du - du har gjort ett enormt framsteg när du skriver såhär. Ett paradigmskifte, stort ord, betyder liksom att tankevärlden har gjort ett stort hopp och ser på saker från ett annat perspektiv.

Det är enorm skillnad mot för när du började skriva här på Buke.

Du kommer att klara det här. Du kommer att kunna skapa ett bra liv för dig själv, fortsätt kämpa genom de här tuffa tuffa tonåren du har kvar. Du har redan kommit så otroligt långt, otroligt tidigt. Det gryr på en horisont som ännu är långt borta, men den finns där.

Tack för att du delar med dig.
Det känns inte som att jag har gjort nåt fram steg iallafall. Och det känns INTE som att jag kommer kunna skapa ett bra liv för jag vet inte hur. Men tack iallafall ❤️
Och om det första så ja jag verkligen HATAR såna äckel gubbar. Jag vet att man inte ska tänka så men jag bara önskar att exakt ALLA äckel skulle dö. Jag bryr mig inte om det skulle vara jätte många av alla killar och gubbar och män utan ALLA som gör sånt skulle gärna få bara dö som jag tycker.
För förutom själva äckel sakerna så på verkar dom så jävla mycket annat också som att man inte vågar lita på NÅN och att normala saker blir jätte triggande och alltmöjligt. Så dom skulle gärna kunna bara dö tycker jag.
 
Du har all rätt att vara skitarg på dem.
Precis som andra skriver här ovan så är jag väldigt glad över att du nu lägger skulden för den hör hemma, på äckelgubbarna.

Och det är helt OK att önska livet ur någon som betett sig så vedervärdigt som de har gjort. Sunt till och med.

Kram ❤️
 
Du har all rätt att vara skitarg på dem.
Precis som andra skriver här ovan så är jag väldigt glad över att du nu lägger skulden för den hör hemma, på äckelgubbarna.

Och det är helt OK att önska livet ur någon som betett sig så vedervärdigt som de har gjort. Sunt till och med.

Kram ❤️
Jag vet inte om jag är arg PÅ DOM. Men jag är iallafall arg på hur allt är och frusterad att det är så jävla orätt vist. Men ja iallafall endel av mig är nog arg på dom. Och även ifall saker är mitt fel så var det deras fel att jag gjorde som jag gjorde liksom.
 
Man får tänka precis vad man vill!
Alla tankar och alla känslor är alltid tillåtna.

Sen ska man inte göra det man tänker alla gånger. Men tänka får man alltid.
Man får vara arg, man får fantisera att man skäller ut nån. Vad man faktiskt gör i verkligheten är sen en annan sak.
 
Man får tänka precis vad man vill!
Alla tankar och alla känslor är alltid tillåtna.

Sen ska man inte göra det man tänker alla gånger. Men tänka får man alltid.
Man får vara arg, man får fantisera att man skäller ut nån. Vad man faktiskt gör i verkligheten är sen en annan sak.
Jag skulle inte ens vilja GÖRA nåt eller skälla ut dom eller nånting. Utan jag bara skulle vilja att DOMSJÄLVA gjorde så dom dog och helst att dom mådde så jävla dåligt innan så dom inte stog ut. Men JAG skulle inte vilja göra nåt mot dom.
 
Och en annan sak som är om dethär fast ändå inte. Men att det är så JÄVLA stört och jag hatar hurmycket dom förstör för andra även dom som såna äckel inte gör saker mot.
Men somexempel så här är en av personalen en kille eller man kanske man ska säga. Men iallafall så han är aldrig själv med nån. Och inte för HAN är nån konstig person eller nåt sånt utan för domflesta som bor här har dåliga erfaren heter av äckel eller killar och då tycker domflesta att det känns o tryggt att vara själv med nån som man inte känner jätte bra och litar på.
Så inte ens fast man bor på ett hvb för man be höver massa som stöd och sånt och att det är jätte in riktat att vara tryggt och dom är jätte noga vilka som jobbar här och så men ÄNDÅ så pågrund av äckel gubbar så kan det inte ens kännas tryggt här med personalen. Och inte pågrund av personalen utan pågrund av att hjärnan är så fucked up av äckel gubbarna så man får nästan panik ifall man som måste lita på nån man.
Jag vet inte om det går att fatta hur jag menar men ville bara försöka att få ut det. Och att det är en till sak som är så jävla orätt vis för dom får säkert aldrig ångest av att vara själva med NÅN o avsett vem det är. Men jag får det av tillochmed personalen och kan tillochmed få som ångest blixtar när jag är med min pojk vän men INTE pågrund av han utan pågrund av äckel sakerna som är kvar i min hjärna.
 
Och en annan sak som är om dethär fast ändå inte. Men att det är så JÄVLA stört och jag hatar hurmycket dom förstör för andra även dom som såna äckel inte gör saker mot.
Men somexempel så här är en av personalen en kille eller man kanske man ska säga. Men iallafall så han är aldrig själv med nån. Och inte för HAN är nån konstig person eller nåt sånt utan för domflesta som bor här har dåliga erfaren heter av äckel eller killar och då tycker domflesta att det känns o tryggt att vara själv med nån som man inte känner jätte bra och litar på.
Så inte ens fast man bor på ett hvb för man be höver massa som stöd och sånt och att det är jätte in riktat att vara tryggt och dom är jätte noga vilka som jobbar här och så men ÄNDÅ så pågrund av äckel gubbar så kan det inte ens kännas tryggt här med personalen. Och inte pågrund av personalen utan pågrund av att hjärnan är så fucked up av äckel gubbarna så man får nästan panik ifall man som måste lita på nån man.
Jag vet inte om det går att fatta hur jag menar men ville bara försöka att få ut det. Och att det är en till sak som är så jävla orätt vis för dom får säkert aldrig ångest av att vara själva med NÅN o avsett vem det är. Men jag får det av tillochmed personalen och kan tillochmed få som ångest blixtar när jag är med min pojk vän men INTE pågrund av han utan pågrund av äckel sakerna som är kvar i min hjärna.
Det är precis så här det fungerar, du är så himla klok Emma!
Och det är din klokskap som gör att jag tror att du kommer kunna lösa upp knutarna inom dig framöver. Det kommer förmodligen ta tid och vara skitjobbigt under tiden, men det är som att bestiga ett berg. Man måste jobba sig upp till bergets topp innan man kan börja gå ner igen.
 
Det är precis så här det fungerar, du är så himla klok Emma!
Och det är din klokskap som gör att jag tror att du kommer kunna lösa upp knutarna inom dig framöver. Det kommer förmodligen ta tid och vara skitjobbigt under tiden, men det är som att bestiga ett berg. Man måste jobba sig upp till bergets topp innan man kan börja gå ner igen.
Det är väldigt många som dör när dom be stiger berg också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 411
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 457
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp