Så jobbigt och ändå en bagatell....

Tack för kloka insikter.
Jag lämnade ett brev och bad planteraren att ringa. Efter tre dagar så ringde en vanvettigt arg människa och skrek att det var hennes pallkrage. Efter att vi tjafsat en stund så sa jag att vaktmästaren får besluta och att kragarna ska märkas.
Igår tog hon bort sina plantor helt otippat för hon var väldigt bestämd innan att jag kunde ta min jord och dra åt helvete.
Nu får jag se om hon förstör min odling eller om hon gav med sig.
Skönt att du blev av med plantorna i alla fall! Men man undrar ju vem hon trodde gjort i ordning pallkragen? Föreningen? Kanske hade hon varit i kontakt med föreningen och fått veta att hon tagit fel och besinnat sig.
 
Tack för kloka insikter.
Jag lämnade ett brev och bad planteraren att ringa. Efter tre dagar så ringde en vanvettigt arg människa och skrek att det var hennes pallkrage. Efter att vi tjafsat en stund så sa jag att vaktmästaren får besluta och att kragarna ska märkas.
Igår tog hon bort sina plantor helt otippat för hon var väldigt bestämd innan att jag kunde ta min jord och dra åt helvete.
Nu får jag se om hon förstör min odling eller om hon gav med sig.

Vem är det som tilldelar kragarna? Jag tänker att det borde vara den människan som får lösa problemet. :confused:

Hos oss är det avflyttande person som ska rensa ogräs, och föreningen som ordnar jord. Det vore inte konstigt om någon tror att en fixad krage är deras att ta över, men här låter det ju som ett större problem.
 
Tack för kloka insikter.
Jag lämnade ett brev och bad planteraren att ringa. Efter tre dagar så ringde en vanvettigt arg människa och skrek att det var hennes pallkrage. Efter att vi tjafsat en stund så sa jag att vaktmästaren får besluta och att kragarna ska märkas.
Igår tog hon bort sina plantor helt otippat för hon var väldigt bestämd innan att jag kunde ta min jord och dra åt helvete.
Nu får jag se om hon förstör min odling eller om hon gav med sig.
Eftersom hon plockade bort plantorna (efter att ha pratat med vaktmästaren) låter det ju lite som om misstaget var hennes. Oavsett så kan man ju vara hövlig och inte gå bananas, det är ju jätteviktigt när många ska samsas och "umgås". Hoppas ni kan sluta fred och att hon ber om ursäkt (om nu misstaget var hennes. Annars får du be om ursäkt).
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Hej! Jag ska ge mig på att odla iår! Försökte förra året men mamma lyckades döda alla växter när jag var i England.. Ja men jag ska odla...
Svar
16
· Visningar
1 646
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp