Så.. nu är det bestämt

Elizette

Trådstartare
Blir ett par cavallo pirouette, eller Piaffe.. inte 100% ännu, nu till nästa problem.. darg kedja, ja nej? & VAR i sånnafall? sidan/bak? vad tror ni är bäst?
 
håller med lizan, skippa dragkedjan. Bara problem.
Det går väl att dra på dom med?
 
INTE sidan som är mot hästen!
där slits det ju mest.

jag har dragkedja bak, men den fungerar inte så bra längre, använder den dock när jag tar av dom.

men bak eller snett bak på utsidan hade jag nog haft.

men klarar du dig utan dragkedja så kör på det tycker jag ändå. :)
 
Måste ha dragkedja *tror* ja kommer igåf mina förra stövlar för några år sedan *ryser av minnet* kramp i vaden vareviga gång man skulle f :crazy:å av dom
 
De måste ju inte vara så tajta. Frun drar av sina ganska enkelt. Bara att gå upp en storlek
 
Man får jue dom måttbeställda efter benet, eller mina kommer vara det.. *hm..* ja ska prata med dom som ska beställa & se vad dom rekomendera & så... :) vill inte ha för stora så att dom halkar ner i hälen :crazy:
 
snyggare MED dragkedja? :confused:

klart det går att byta ut dragkedjan, men det är väl dumt att behöva byta den med jämna mellanrum istället för att inte behöva göra något med sina stövlar, om man nu klarar sig utan kedjan?

eller vad menar du?
 
På insidan då..
Tycker det är mer bekvämt att få på O av sej stövlarna lätt varje gång man använder dom än att lämna in dom varannat år och byta dragkjeda Elr hur ofta man måste..
Alla prioriterar vi olika =)
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 184
Senast: Oknytt
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 196
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Ajaj
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp