Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Ridning
Hej! Jag har precis köpt en hÀst pÄ 6 Är. JÀtte lugn och snÀll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Ridning
Hej, jag har en valack som endast fÄr skritta i ridhus minst 6 mÄnader. Prognos just nu Àr 8-10 mÄnader, super trÄkigt för bÄde mig och...
HÀstnyheter Landsbygdsminister Peter Kullgren har tagit emot betÀnkandet frÄn utredningen om hÀstnÀringen. Utredningen har sett över möjligheterna...
HÀstnyheter I en gÀstkrönika skriver kriminologen, författaren och förelÀsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vÀdjanden frÄn barn i skolor om...
Tjatter Nu tar jag helg... :) HÀmtade en reserverad bok (En farlig nystart av Christoffer Holst) pÄ biblioteket och fick ocksÄ syn pÄ Nattankare...
HundhÀlsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. NÀr hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinÀren till mig...
Hundavel & Ras Nu blev det sÄ att jag avstod frÄn att anmÀla oss denna gÄng. Ju mer jag tÀnkte pÄ det desto konstigare kÀndes det att tuta i henne mer...
HÀstvÄrd Görs en besiktning Àr risken att om det röntgas osv blir en anmÀrkning. Har jag redan hÀsten hemma hos mig och gör en vetcheck blir det...
Foder & Strö Det Àr nog inte kÀnt vilken mÀngd det Àr giftigt. Man verkar ha funnit att den innehÄller oxalater och nitrater, av vilka de senare...